“H4ti.. tlong t4bah walau aku dh..” Tiba2 Seny4p T4npa Kh4bar Berita. Rupanya Kek4sih Dh Khwin Dgn Org Lain.

Dalam sesuatu perhubungan, komunikasi merupakan perkara yang paling penting. Setiap mas4lah yang timbul hendaklah dibincangkan dengan baik agar penyelesaian dapat dicapai.

Namun lain pula yang terjadi kepada lelaki ini apabila dia mend4kwa kekasih tiba-tiba senyap tanpa khabar berita. Pesanan mesej yang ditinggalkan di Whatsapp juga tidak mendapat sebarang respon balas.

Kekasihnya juga dikatakan engg4n menjawab panggilan telefon daripadanya. Perkara itu sudah tentu menimbulkan persoalan adakah dia telah melakukan sebarang kes4lahan tanpa disedari.

8 tahun jaga jodoh orang.

Hati.. tolong tabah walau aku dah hampir reb4h. Tolong jadi kuat walau aku dah pen4t. Tolong jadi berani walau aku bersendiri. Maaf andai diri ini tidak sempurna. Terima kasih kerana pernah membuat saya tersenyum. Walaupun kini saya tersenyum dalam t4ngisan.

Saya tak sanggup berpis4h dengan awak tapi nak buat macam mana, dah memang takdir kita tak dapat bersama. Demi Tuhan saya tak tahu nak cakap macam mana. Walau s4kit macam mana sekali pun saya tetap kena tabah.

Siapa sangka, rupa-rupanya kekasih hati sudah berkahwin dengan lelaki lain. Perkara itu hanya diketahuinya apabila seorang rakan bertanyakan hal itu kepadanya. Rakannya turut memberikan bukti gambar di atas pelamin.

Allah sahaja yang tahu hati aku bila dapat Whatsapp dari member.

Perkongsian sedih di TikTok itu sehingga kini telah mendapat lebih 700,000 tontonan. Ramai yang memberikan kata-kata semangat memohonnya sabar dalam menempuh ujian.

Ramai juga berkongsi pengalaman serupa apabila perhubungan bertahun-tahun pvtus di tengah jalan. Apa boleh buat, dah tak ada jodoh, kan?

Kredit: TikTok

Sumber: OhMedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *