“Tak boleh mkn di KL, Sis mkn kt Miami..” Lana Nodin Kongsi Video Khas Utk H4ter?

Rentetan sering dihin4 dan ditvduh sebagai 4ntiv4ksin, pelakon Lana Nodin seakan-akan memulangkan p4ku buah ker4s kepada pihak terbabit apabila selamat tiba di Amerika Syarikat (AS).

Menerusi hantaran terbaharu dalam Instagram, Lana berkata, video tersebut didedikasikan kepada sesiapa yang selalu membuat spekulasi terhadap dirinya.

Video tersebut memaparkan Lana sekeluarga berlepas pulang ke AS iaitu negara asal suaminya, David McKienzie.

“Ni video khas aku buat untuk yang selalu menghin4 dan masih menc4ci dan suka buat sp3kulasi sendiri tanpa tanya saya, tanpa selidik tanpa mengkaji kenapa dan apa yang saya buat.

“Ada yang kata oh dia tak lepas airport (lapangan terbang) apa lagi berjaya ke nak balik AS. Di AS sana lagi t3ruk semua tak boleh, dine in (makan di kedai) ke, riadah ke masuk mall (pusat beli belah) ke atau masjid.

“Okey selama ni aku diam sebab orang kat portal ramai yang mengvtuk, menghin4 bahkan ada yang lebih tahu pasal US dari negara yang selalu aku keluar masuk dan negara asal suami aku sendiri.

“Okey ini video khas untuk korang, jangan DM (mesej) aku tanya itu ini, tengok dan nilai sendiri. Kau orang yang dalam Facebook dan portal yang sibuk mengata aku, sibuk suruh aku balik AS siap h4lau aku dari negara aku sendiri, okey ni aku balik,” tulisnya panjang lebar pada ruangan kapsyen.


Tambah pelakon Aku Yang Kau Gelar Isteri itu, selama ini dia dan rakannya yang juga pelakon Rita Rudaini sekadar berkongsi informasi yang benar kerana banyak perkara dirasakan tidak telus.

“Bila aku dengan @ritrud727 kongsi info kami dilabel berbagai nama, padahal kami beri tahu apa yang benar.

“Sekarang aku balik aku akan lihat sendiri siapa yg betul. Dari aku mohon surat, buat dokumen yang sah mengikut und4ng-und4ng dan bertolak ke lapangan terbang sampailah ke AS, alhamdulillah perjalanan aku dipermudahkan.

“Tiada sebarang diskr1minasi atau tiada sebarang kabel, ini semua kabel Allah,” katanya lagi.

Pada hantaran berbeza, Lana atau nama sebenarnya Mazlina Hassan Nordin, 41, turut berkongsi InstaStory sedang menjamu selera di sebuah restoran terletak di Miami dan melakukan aktiviti mandi-manda bersama keluarga sekali gus mengundang pelbagai spekulasi pengikut lebih-lebih lagi dia yang masih belum mendapatkan sebarang sunt1kan v4ksin.

“Tak boleh makan di Kuala Lumpur, Sis (saya) makan dekat Miami. Jemput makan.

“Okey hari itu anak-anak aku nak mandi di sungai Kemensah tak boleh, sekarang aku bagi dia mandi puas-puas. Akak yang kat sana hari tu, ni saya bagi tahu di sini kami boleh mandi puas-puas,” katanya.

Terdahulu, pelakon yang terkenal dengan jolokan Pamela Anderson Malaysia menjadi buah mulut netizen apabila mengkr1tik Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr.Noor Hisham Abdullah, Ogos lalu.

Dia turut ditvduh sebagai 4ntiv4ksin dan cuba mengh4sut orang lain dengan mempersoalkan keberkesanan v4ksin Cov1d-19.

Lana turut menegaskan dia bukan golongan antiv4ksin seperti yang dilabel dan tetap akan mengambilnya tidak lama lagi di AS.

Untuk rekod, Lana dan keluarganya berlepas ke AS Sabtu lalu dan bakal pulang ke Malaysia selepas semua urusan keluarga sebelah suaminya selesai kelak.

Sumber: K! ONLINE, IG Lana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *