“Bknlah utk meng4ib dan..” Seorang Lagi Pelanggan Siakap Vir4l Tampil Beri Penjelasan, N4fi D4kwaan Pihak Restoran.

Baru-baru ini kec0h diperkatakan mengenai harga hidangan siakap sebuah restoran di Langkawi yang dikatakan tidak masuk ak4l.

Tidak hanya mendiamkan diri, pemilik restoran tampil mend4kwa pelanggan sendiri yang memilih ikan tersebut meskipun sudah diberitahu mengenai saiz ikan.

Terbaru, pelanggan pula tampil menjelaskan tujuan sebenar dia memuat naik posting tersebut pada awalnya. Katanya, perkongsian yang dibuat pada 4 November lalu adalah sekadar peringatan bukannya untuk meraih publisiti.

Dia turut men4fikan beberapa d4kwaan yang dibuat pihak kedai kepada media. Pelanggan berkata, tiada langsung makluman kepada pihaknya bahawa ikan tersebut adalah ikan pameran dan kebiasaannya tidak dijual.

siakap

Individu ini berpendapat apa yang berlaku adalah mengel1rukan pihaknya. Dia turut mendapati ramai pelanggan menghadapi pengalaman hampir sama berdasarkan beberapa posting tul4r di laman sosial.

siakap langkawi

Katanya lagi, dia sebagai pelanggan telah membuat adu4n kepada KPDNKHEP dan bersedia memberi penjelasan tambahan jika diperlukan. Dia akan memberi kerjasama sepenuhnya untuk menyelesaikan 1su yang timbul.

Individu ini turut berharap apa yang terjadi dijadikan pengajaran bukan sahaja untuk dirinya bahkan masyarakat yang lain.

Kredit: Facebook mfaris.zul

Sumber: OhMedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *