“Klau aku kerajaan, aku humb4n aje manusia macam ni kt Pulau Jerjak..” – Micheal Ang S0und Ifa Raziah?

Baru-baru ini negara kita dihangatkan dengan berita dimana ada individu yang menol4k atau membatalkan temu janji v4ksinasi hanya kerana tidak mendapatkan v4ksin jenis pf1zer.

Sehubungan dengan itu, pengarah terkenal negara Michael Ang mempersoalkan tindakan individu tersebut yang juga merupakan seorang artis terkenal,

Menurut Michael Ang, individu yang memb4talkan temu janji v4ksinasi hanya kerana tidak dapat v4ksin pf1zer patut dihumb4n saja ke Pulau Jerjak.

“Salam semua. Setuju tak cara kita! Ha ha ha ha ha ha (gelak ev1l ok) anyway dia org tak nak Tak apa maka Ada la org yg nak@dapat Cepat sikit!”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Ang (@michaelang38)


Namun sebenarnya, suasana Pulau Jerjak kini sudah pun berubah menjadi tempat perlancongan dan mempunyai tarikannya yang tersendiri.

“Luv u all n be safe! BTW Tak tahu pulak pulau jerjak dah Ada resort n cantik. Ingatkan tu Tempat dulu manusia tak Bergun4 Di humb4n kat sana”

Untuk pengetahuan, Pulau Jerjak dahulu dikenali sebagai Alcatraz Malaysia kerana pulau itu pernah dijadikan tempat tah4nan per4ng, b4nduan dan juga pusat pengasingan bagi pes4kit kust4 dan tub3rculosis (TB).

Komen Netizzen

“tak skrg ni cmne u blh thu..”

“motif nk pilih2…”

“alah..dia dh delete la vdeo tu…”

Sekadar perkongsian dan terima kasih.

Sumber: CARI, IG Michael Ang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *