“Sus4h nk dpt org mcm ni..” (Video) Aksi Lelaki Ini Angkat Jalur Gemilang Tgh Jln Buat Rmai Seb4k.

PETALING JAYA – Tindakan seorang pemuda yang turun dari kenderaan dinaikinya semata-mata untuk mengambil Jalur Gemilang yang terj4tuh di jalan raya mengundang seb4k orang ramai.

Klip video yang tular di media sosial Facebook hari ini menyaksikan tindakan tersebut turut mendapat pujian ramai, rata-rata menyifatkan semangat patriotik tersebut semakin hil4ng ketika ini.

Kejadian yang tidak dipastikan di mana lokasinya itu menyaksikan seorang pemuda turun dari lori kemudian berlari ke tengah jalan raya bagi mengambil Jalur Gemilang yang terj4tuh.

“Tengok video ni timbul rasa seb4k dalam diri aku, aku ingat sudah tak ada orang muda macam ni dekat Malaysian. Tahniah bro, suka tengok jiwa kamu,” jelas Zulkifli al-junaidi.

“Semangat patriotik yang semakin pud4r rupanya masih wujud, sifat macamni yang perlu ada dekat anak-anak muda kita.

“Sus4h nak dapat orang macam ni, teruskan semangat yang ada, semoga negara kita kembali gemilang Cov1d-19 pun tiada,” jelas Khaiman_man.

Sumber: K! ONLINE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *